„I only wear MAC”, mówią Doja Cat i Kris Jenner w nowej kampanii MAC

Ta kampania to celebracja najbardziej nieskazitelnej skóry wraz z podkładami M·A·C Studio, które dają sobie radę nawet z największymi wyzwaniami i są uwielbiane przez współczesne ikony kultury i trendsetterów.

Nicola Formichetti – nowy Global Creative Director marki – wnosi swój charakterystyczny sznyt do niezwykle efektownych czarnobiałych zdjęć wykonanych przez legendarny duet fotografików Inez i Vinoodha. Opowiadając o swojej wizji tej kampanii, Formichetti powiedział: „Dla I Only Wear M·A· C chciałem stworzyć obrazy jednocześnie pełne emocji i odważne, dlatego postawiłem na plejadę współczesnych ikon prezentujących się tylko w makijażu wykonanym podkładem M·A· C Studio, a także czarnobiałe zdjęcia, aby przede wszystkim podkreślić skórę modeli, ich osobistą opowieść i indywidualność”. Kto wystąpił w kampanii MAC?

Doja Cat: Laureatka GRAMMY i artystka rzucająca status quo współczesnej kulturze

Kris Jenner: Głowa matriarchalnej rodziny, bizneswoman, a także ikona kultury popularnej

Bách Buquen: Pochodzący z Francji fenomen TikToka i znany ze swoich viralowych filmów promujących makijaż dla mężczyzn

Gabbriette: Jedyna w swoim rodzaju it-girl gotyckiego stylu glamour

Amar Akway: Zdobywająca coraz większą sławę modelka z Sudanu Południowego

Kiko Mizuhara: Japońska modelka, aktorka, piosenkarka i projektantka

Devyn Garcia: Wytyczająca nowe trendy i odmieniająca branżę modową modelka 

Kristen McMenamy: Legendarna supermodelka i wieczna buntowniczka 

Wygląda to fenomenalnie! „Pierwsza kampania, którą Nicola przygotował dla M·A· C wnosi do marki świeżą, kreatywną energię, jednocześnie okazując hołd naszemu dziedzictwu promującemu inkluzywność i odważne wyrażanie siebie” — powiedziała Aïda Moudachirou-Rebois, SVP and Global General Manager, M·A· C Cosmetics. „Uosabia ona wszystko to, z czego słyną produkty M·A· C Studio – wyjątkowo skuteczne formuły zapewniające trwałość przez cały dzień skórze o każdej tonacji, w każdej chwili i dla każdego looku. Bardzo się cieszę, że fani naszej marki na całym świecie będą mogli wziąć udział w tej kampanii i znaleźć idealny dla siebie odcień podkładu M·A· C Studio”.

bellateca
bellateca

Im więcej mam lat, tym temat urody jest ważniejszy. Wymaga pracy, uważności i dbałości. Tym chętniej o tym piszę.

Udostępnij:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *