4 grudnia: piękne brwi od Benefit

Mogłabym zaproponować wszystkie świąteczne zestawy tej marki, bo Benefit to po prostu sexy brand. Sephora ma takich kilka, ale ten zawsze przykuwa uwagę świetnym, zabawnym designem. Dodatkowo – sprawdzona jakość. Benefit po prostu bawi, troszczy się i uszczęśliwia!

Dystans – podstawa w komunikacji Benefit

Co ciekawe, nie jest to marka założona przez piętnastoletnie influencerki rok temu, ale brand z tradycją, który powstał pod koniec lat 70. Jego założycielki – bliźniaczki Jean i Jane Ford – po wyjeździe z rodzinnej Indiany chciały otworzyć swój biznes. Wahały się pomiędzy sklepem kosmetycznym a barem z zapiekankami. Wiecie jak zdecydowały? Rzuciły monetą. Traf chciał, że padło na kosmetyki. W 1977 roku w San Francisco otworzyły swój pierwszy salon o nazwie Face Place. Pewnie rozkręcałyby firmę latami, gdyby nie kolejny łut szczęścia. Niedługo po otwarciu sklepu odwiedziła je tajemnicza Rosie, tancerka egzotyczna. Miała dość nietypowy kłopot…

Szukała kosmetyku, który zabarwiłby jej sutki tak, by podczas show były widoczne w ostatnich rzędach widowni i nie spłynął wraz z potem. Dziewczyny zachowały biznesowy spokój, powiedziały, że na jutro będzie odpowiedni produkt. I całą noc nerwowo poszukiwały idealnej formuły. Zmiksowały podobno czerwony barwnik spożywczy, glicerynę i płatki róż. Tak właśnie, dzięki tancerce Rosie, powstał kultowy Rose Tint, czyli koloryzujący kosmetyk do ust i policzków znany dziś jako Benetint. Wieść szybko się rozeszła i przez całe lata 80. zyski firmy rosły. W 1991 siostry otworzyły sklep w Nowym Jorku, przy Fifth Avenue a po kolejnych kilku latach w londyńskim Harrodsie. Niedługo potem firmę koncern LVMH. Ciekawe, że już w 2003 roku w San Francisco Benefit otworzył pierwszy brow bar, czyli lokal specjalizujący się w pielęgnacji brwi. Dziś to popularne, ale to one stawiały tu pierwsze kroki.

I dlatego na gwiazdkę proponujemy kultowy zestaw do pielęgnacji i upiększania brwi. Co mamy w środku? 5 PEŁNOWYMIAROWYCH produktów do brwi w limitowanym zestawie w specjalnej cenie! Stworzysz z nim niezliczoną ilość makijaży, na każdy dzień i każdą okazję:

• Gimme Brow+, żel dodający brwiom objętości |3 g|format pełnowymiarowy

• Precisely, My Brow, ultra precyzyjna kredka do brwi |0,08 g|format pełnowymiarowy

• Goof Proof, kredka do wypełniania brwi| 0,34 g |format pełnowymiarowy

• Ka-BROW!, kremowo-żelowa pomada do brwi|3 g|format pełnowymiarowy

• 24-HR Brow Setter, żel utrwalający makijaż brwi|7 ml|format pełnowymiarowy

Jak stosować? Benefit podpowiada:

CHCESZ, BY BRWI BYŁY NATURALNIE WYPEŁNIONE?

1. Nadaj kształt i wypełnij miejsca, gdzie brakuje włosków z kredką Precisely, My Brow.

2. Dodaj objętości z żelem Gimme Brow+.

3. Utrwal makijaż 24-hr Brow Setter.

A MOŻE WYRAZISTE I PODKREŚLONE?

1. Wypełnij łuki pomadą ka-BROW.

2. Dorysuj cienkie pojedyncze linie imitujące włoski tam, gdzie ich brakuje z Precisely, My Brow.

3. Utrwal żelem 24-hr Brow Setter.

Powiem szczerze, że sama kupię go sobie na gwiazdkę, jeśli św. Mikołaj nie przeczyta tego postu 🙂

Niech św. Mikołaj będzie w tym roku łaskawy
Agnieszka
Agnieszka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *