Fantastyczna ambasadorka L’Oréal Paris

Ostatnie tygodnie spędziłam patrząc na fantastyczny popis aktorski Kate Winslet w serialu „Mare of Easttown”, gdzie stworzyła rolę dekady! Oglądając ją wtedy na ekranie myślałam, że ten rok należy do niej. Jakież wyczucie miała firma L’Oréal Paris wybierając ją swoją ambasadorką właśnie teraz! Zresztą Kate to nie tylko rola w tym serialu. To jedna z największych aktorek i aktywistka dążąca do zmiany świata. A jej największym atutem jest misja, z którą od lat się nie kryje – wierz w siebie, jesteś wyjątkowa i tego warta. A to słowa, które brzmią znajomo, bo od lat ustami wspaniałych kobiet mówi je właśnie L’Oréal Paris.

Fot: L’Oréal Paris

„Kate Winslet to prawdziwa ikona – zarówno na ekranie jak i jako głos naszej misji w L’Oréal Paris: uwierz w siebie, a następne pokolenie ani przez chwilę nie zwątpi w twoją wartość. Jej niezwykły talent do pokazywania historii kobiet i dawania głosu tym, które do tej pory go nie miały – pomaga szerzyć wartości, które przyświecają nam w L’Oréal Paris. Kate Winslet zachęca kobiety do poznania własnej wartości, świętowania własnego piękna i odwagi do pójścia własną drogą” mówi o gwieździe Delphine Viguier-Hovasse, Global Brand President.

Jak to się stało, że 21 latka, obsypana propozycjami z Hollywood po sukcesie „Titanica”, poszła swoją drogą wybierając raczej role trudne i rozwojowe, a nie po szła na łatwiznę? Własnie wiara w siebie i poczucie, że może więcej dały jej siłę i pchały w dobrym kierunku. Zagrała w „Zakochanym bez pamięci”, „Małych Dzieciach” a potem „Drodze do Szczęścia”. Docenili ją zarówno krytycy jak i widzowie. Była najczęściej nominowaną do Oscara aktorką przed trzydziestką. Swojego pierwszego Oscara otrzymała w 2008 roku za rolę w filmie „Lektor”. W filmie „Amonit”, który niedługo wejdzie do kin, opowiada historię pionierskiej zbieraczki skamielin – Mary Anning. Winslet gra rolę Anning, której, niesamowite odkrycia, jedne z najważniejszych w XIX wieku, zostały przywłaszczone przez mężczyzn. Teraz dała popis w „Mare of Easttown”, a już pracuje nad kolejną produkcją – ponownie pracując z reżyserem „Titanica”, Jamesem Cameronem gra w drugiej części „Avatara”.

Fot. HBO IG

Gra, ale taże działa! Jej poglądy widać i słychać! Walczy o równe prawa, feminizm, różnorodność i zrównoważony rozwój, wspiera prawa kobiet. Kiedy w czasie pandemii gwałtownie wzrosła liczba przypadków przemocy domowej, przyłączyła się do UN Women i kampanii Shadow Pandemic zachęcającej ludzi do reagowania. Wspiera organizację charytatywną Ovarian Cancer Action, która propaguje regularne badania profilaktyczne w kierunku choroby nowotworowej. Założyła Fundację Golden Hat, która pomaga osobom z autyzmem. Wspiera bezdomnych poprzez różnorodne działania teatralne, a The Word Forest Organisation – postulując sadzenie drzew na całym świecie, walczy o edukację i walkę o równy status społeczny kobiet w Kenii. Po prostu działa.

Dołączając do grona ambasadorek firmy powiedziała: „To trudna praca, aby dostać się do miejsca, w którym nie przepraszam za to, kim jestem, gdzie akceptuję swoje wady. Cieszę się, że mogę dołączyć do siostrzanego grona L’Oréal Paris, aby powiedzieć: potrzeba odwagi i siły, aby uwierzyć, że jesteś tego warta. Czasami możesz w ogóle nie czuć się wartościowa… Wszyscy mamy takie chwile i to właśnie czyni nas prawdziwymi ludźmi. Ale im częściej to sobie powtarzasz, im bardziej wierzysz w to, czym naprawdę jesteś, z czasem i z tą wiarą w końcu poczujesz się warta tego wszystkiego, z czym się utożsamiasz”.

Pierwszą kampanię reklamową z Kate dla L’Oréal Paris zobaczymy jesienią.

Agnieszka
Agnieszka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *