Zapach, design i szczytny cel

I znowu miło nam ogłosić pojawienie się na rynku bardzo ciekawej polskiej marki. AMVI Cosmetics nie dość, że stawia na jakość i ma uroczy design, to w dodatku dzieli się zyskiem i wspiera kobiety.

AMVI pochodzi z połączenia łacińskich słów amare – kochać i vita – życie. Ma być o radości z życia i kochania. Twórczyni marki, Sylwia Raciborska, szukała nazwy, która byłaby odzwierciedleniem duszy marki i nawiązywałaby do radości z życia.

Kosmetyki AMVI zawierają ponad 95% składników pochodzenia naturalnego, są wegańskie i bezglutenowe. I mają swój własny, stworzony na potrzeby marki zapach! Kiedy otworzyłam pod prysznicem kwiatowy peeling do ciała z olejami, aż się uśmiechnęłam! Podobnie pachnie balsam odżywczo nawilżający i świeca Flower Power. Co tak pachnie? Oczywiście królowa kwiatów, czyli róża, ale w duecie z jaśminem – a para ta przyprawiona jest nutami drzewnymi. To wszystko w słodkich, różowych opakowaniach. I ten róż ma znaczenie…

Mamy październik, miesiąc różowej wstążki, czyli wielopoziomowej akcji wspierającej profilaktykę raka piersi. Wszyscy ludzie o dobrym sercu i odpowiedzialnie społeczne firmy pomagają i zbierają pieniądze na ten szczytny cel. AMVI też – marka przekazuje 1% ze sprzedaży kosmetyków, wspierając podopiecznych fundacji Rak’n’Roll.

Jest piękny cel, jest cudny zapach, naturalne nawilżające i odżywcze kosmetyki i ten róż. Październikowy róż. Warto sprawdzić AMVI.

Agnieszka
Agnieszka

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *